Tuesday, May 25, 2010

SABAR

SALAM PETANG....tajuk petang SABAR....ermmmm terus terang aku akui...aku bukan lah dari kalangan insan yg tinggi kesabaran nya..klu d sek...aku lh guru yg paling garang...sbb x penyabar orang nyer..hihihi...mungkin..ader d kalangn teman2 yg x tahu...huhuhu itu lah cikgu azwa....garang......tp x sabar aku pun bertempat..x der lah nk melenting 24 jam...nnt di katakn gila pulak..huhuhuhu.....
aku ader seorang teman yg amat tinggi kesabarannya....fuh..memang tabik hormat kt dia... apa sahaja yg lakukan padanya... pasti KESABARAN ITU LAH PERTAHANANNYA.....TAHniah... Puan norliza..sy mengagumi anda.....sy ingin sekali jadi seperti anda....tengah berusaha..tp tiap kali mencuba...pasti kesabaran itu.....huh!!! x sampai....NI PUN SEBENARNYA.....tengah...bersabar...itu yg aku..membuat luahan....agar...kesabaran ini x tercabar..huhuhuhu...
aku bertuah punyai...suami yg Amat memahami ku....thanks abang...i Love u...hihihi......erm citer ni ader lg..tau...so sambung nnt......c u....

2 comments: