Monday, June 14, 2010




salam....cm lama jer x menulis kan.....ini pun d paksa rela oleh sahabatku...dia kate blog aku dah bersarang.....huhuhuhuhu~~~setelah penat d KLP...kursus latihan perguruan....aku n famly......pun ingin sekali...merehat kan minda..hhihi...tempat yg palin dekat...PD..anak ku pun x sabar nk mandi pantai.......aku pun ikutkn jer...walaupun badan ku ini tuhan jer tahu...betapa letih nyeerrr....ermmm.aku rasa happy sesangt...dapat bersama keluarga.....

nak tau x????tu kan..post Pertama kami....(aku n husbn).....selepas gambar kawin...huhuhuhhu..messti caya kan...terpulang....hahahaha3..cam rigi jer x amik gambar dari dulu..hihihihi~~~setiap saat aku tengok gambar2 ni....mcm orng d lamun cinta plk......wahahahahahaa.....aper pun..i am sooooooo Happy..........

No comments:

Post a Comment